Officemanagement

Onze officemanagers zijn de drijvende kracht achter een soepele werking van onze kantoren.

Van voorraadbeheer tot contractmanagement

Van voorraadbeheer tot contractmanagement, bij Het Notarieel zijn onze officemanagers de motor achter een vlekkeloze werking van onze kantoren. Ze zijn de eerstelijnsaanpakkers voor allerlei operationele en administratieve taken. Hierdoor kunnen onze notarissen zich volledig concentreren op hun kerntaken, terwijl wij zorgen voor een gestroomlijnde operationele gang van zaken.

Office Management draait om veelzijdigheid en een hands-on aanpak. Of het nu gaat om agendabeheer, contracten, inkoop, evenementen of de inrichting van werkruimtes, bij ons krijgt elk detail de aandacht die het verdient.

Hands-on aanpak

Bij het integreren van nieuwe kantoren hebben onze officemanagers een onmisbare rol. We nemen de leiding in het regelen van administratieve taken en praktische voorbereidingen, zoals het organiseren van werkplekken, inrichting en voorraadbeheer.

Onze aanpak is gericht op een vliegende start voor nieuwe kantoren.

Veelgestelde vragen

Onze officemanagers pakken een breed palet aan taken op. Zo voeren zij agendabeheer voor bovenlokale vergaderingen en activiteiten. Zij zorgen voor inkoop, voorraadbeheer en drukwerk. Ook facilitair kun je bij Officemanagement terecht; het inrichten van kantoorruimtes, realiseren van werkplekken en het beheer van printers en telefonie-oplossingen. Voor het organiseren van een evenement of het realiseren van geschenken (kerstpakketten, relatiegeschenken, attenties) ben je hier ook aan het juiste adres. Daarnaast voeren zij allerlei administratieve taken uit zoals contractbeheer op abonnementen, verzekeringen en energiecontracten.

Zeker! Samen bekijken we wat de meest efficiënte aanpak is. Op elke locatie is er altijd een aanspreekpunt waar de bovenlokale officemanagers mee samenwerken. 

Officemanagers hebben een onmisbare rol bij het integreren van nieuwe kantoren bij Het Notarieel. Ze leiden het proces van administratieve taken en praktische voorbereidingen, zoals het organiseren van werkplekken, inrichting en branding. Onze aanpak is gericht op een vliegende start voor nieuwe locaties.

Kom eens langs voor een kop koffie!☕️

Loop jij tegen een Officemanagement vraagstuk aan? Onze organisatiemanager Femke Boeijen denkt graag met je mee!